Friday, September 01, 2006

The Door to Heaven

the door of death

I thought it would make a mildly amusing photo for the blog: seeing a new office worker tumbling out of the door that he had mistakenly thought was leading to the toilet. I waited three hours but sadly no entertaining accidents took place.

私はブログの面白い写真になると思い、オフィスで新しく働く人がトイレと間違ってドアから飛び出すのを三時間待ったが、残念ながらその様な面白いアクシデントには出くわさなかった。 lol


an englishman in osaka と言うタイトルから見て、多分、大阪に住んでいるイギリスの方のブログだと思うんですけど、不覚にも笑わされてしまいました。 mrgreen

この投稿のコメントでは、道理で日本の自殺率が高い訳だ。
「オフィスで辛い事があった時には、そこにスーサイド・ドアがある」とか等、なかなか盛り上がっていました。 mrgreen

昔、テレビで何のドアかやっていた記憶があるんですが、残念ながら思い出せません。 eusa_think

No comments: