Thursday, February 16, 2006

私のブログは A little authority?

Technorati Search

1. Any authority. This will show all results.
2. A little authority. This will show results from blogs with at least one link.
3. Some authority. This will show results from blogs with a handful of links.
4. A lot of authority. This will show results from blogs with hundreds of links.

の4段階でフィルターを掛けるられます。

ちなみに、このFenris Blogは2段階目の"A little authority."までは表示されましたが、3段階目の"Some authority."では検索結果から削除されてしまいました。
(;>_<;)ビェェン

Shu's BlogCryptonomicon News も2段階目までしか表示されませんでした。
Technorati によると私のブログはちょっぴりオーソリティだということのようです。 biggrin

それはともかく、Google Blog Search の関連性と日付順で切り替えるより、こっちの方が使いやすい様な気もするな。

No comments: